środa, 19 sierpnia 2009
Analiza kolorystyczna

W Polsce profesjonalna analiza kolorystyczna jest jeszcze rzadkością. Częściej traktowana jest jako krótki dodatek do wykonywanego, przez wizażystkę makijażu. Tymczasem porządna analiza kolorystyczna trwa ok. 1,5-2 godziny i ma na celu dostarczenie informacji na całe życie o tym, jakim typem kolorystycznym jesteśmy i jaka paleta barw będzie w sposób idealny podkreślać atuty naszej urody. Można jednak zauważyć, iż porady kolorystyczne zaczynają cieszyć się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony kobiet jak i mężczyzn, głównie osób ze świata biznesu.

 

Wstęp do analizy kolorystycznej zawsze zaczyna się rozmową z klientem. Rozmowa wstępna dostarcza mi informacji o osobowości klienta, jego zainteresowaniach, rodzaju pracy, jaką wykonuje oraz wieku rozmówcy. Te, na pozór niezwiązane z analizą informacje pozwalają mi udzielić profesjonalnych porad dotyczących wizerunku osoby. To, co jednak decyduje o naszym typie urody to:
- karnacja osoby oraz reakcja skóry na słońce,
- naturalny kolor włosów,
- kolor oczu,
- kolor warg,
- kolor znamion oraz piegów.
Znając te informacje, mogę już zaprosić klienta do wspólnej analizy, przy specjalnym dziennym oświetleniu oraz przy użyciu specyficznie dobranych chust przeznaczonych do analizy kolorystycznej.

Warto jednak zapytać, dlaczego analiza kolorystyczna jest tak istotna w kreowaniu wizerunku biznesowego. OdpowiedĄ jest jednak prosta. Analiza kolorystyczna to świadomość barwy, pewność w wyborze własnego, indywidualnego stylu oraz znajomość optymalnych kolorów dla naszego typu urody.

16:24, fryzuryzgrzywka
Link Komentarze (1) »